Förkyld?

Färgade ju håret igår, själva färgningen blev bra men hade i lite för mycket silvershampoo så skiftar grå/blått på vissa ställen haha. Men det går bort så småningom!
 
Är så himla trött, även om man har fått sova 1h extra, eftersom vi har dragit tillbaka klockan 1h nu. Nu är vintern hääär! Men jag var ute igår, så var helt genom frusen när jag kom hem. Sen så blev jag varm, stod vid brasan. Sen gick jag och la mig och var varmt och gosigt med täcket och allt. Men från ingenstans så börjar jag frysa som jag vet inte vad. Hemskt, sen vakna jag och var helt cp varm. Och med detta tror jag att jag börjar bli sjuk, feber eller någonting kanske. Har ont i huvudet och helt.. bläh. Ont i kroppen. En förkylning. Usch..
 
Men idag ska jag jobba 11:00 - 20:00, roligt. Är inte så himla pigg på det direkt, men bara att kämpa!
 
Såhär blev det i alla fall!