Ojjojj. Intresseklubben antecknar.

Vart dålig på att skriva nu, så här kommer ett kort inlägg om vad som har hänt sen sist!

Först var det utgång, blev biljard, chill, sen hemma fest och sedan Gretas! Dagen efter var hur lugn som helst, låg i sängen och kollade igenom alla greys anatomy avsnitt i säsong 8. Så nu väntar man bara på säsong 9! Söndagen blev det Ullared med syster och hennes pojkvän. En liten roadtrip! Sen i måndags var det skola, hade lektion för första gången på länge, och igår var jag i stan med mamma på morgonen, sen träffa jag Pedro, och sen Billy. Sen har jag vart väldigt duktig på gymet om jag får säga det själv. Haha.

Så nu idag blir det nog bara chill. Tänkte dra till gymmet snart och köra en timme, sedan får jag se vad som händer. Blir nog plugg ikväll med i alla fall! Duktigt.