Grym helg !

Haft en riktigt bra helg, riktig sommarhelg typ.
 
I fredags så blev det jobba till 19:00, sen cyklade jag hem och sen gick vi över till Richard och chillade, och firade han lite efter för han har fyllt år. Sen drog vi ut på stan allesammans och gick till en krog. Hade tänkt ta sista bussen hem, men vi missade den och fick gå hem och solen hann komma upp innan vi kom hem.
 
Sen i lördags så vaknade jag tidigt, trots att jag somnade väldigt sent. Blev 4 timmars sömn ungefär. Sen gick jag upp och satt ute i trädgården hela dagen och solade. Hur skönt som helst, sen vid 5 tiden åkte vi in för att se Olly Murs och Robbie Williams spela. Hur Bra Som Helst! Herregud säger jag bara. Riktigt facking grymt.
 
Sen så på söndagen var det samma sak, solade på morgonen. Sen åkte jag och träffa en kompis, käkade subway, köpte glass och gick runt i solen tills det var dags för mig att åka in till stan och gå på bio. "känn ingen sorg" - filmen. Också, jätte bra! Den var liksom.. feel good film. Tummen upp!
 
Men nu är det måndag och nu väntas jobb till 20:00 ikväll, sen blir det grilla!