Run bitch run

Igår var familjen bjudna till mammas bror, det var trevligt. Satt och fika, sen spelade vi lite sällskapsspel. Så sällan man gör det nu för tiden. Nu är det ju nästan bara tv-spel och datorspel, eller så sitter man med sin telefon och spelar. Så det var kul faktiskt!
 
När vi åkte hem svängde vi förbi Coop för att köpa glass till Sanna som hon kan käka efter sin operation, som hon gör nu i skrivande stund. Sin lilla skönhetsoperation, haha. Hoppas att det går bra för henne, det tror jag! Ska bli spännande och se hur hon ser ut när hon kommer hem. Haha! Men när vi var vid Coop så sprang jag in i glasögon affären och hittade ett par nya glasögon jag tänker köpa. Så ska åka ner snart och beställa tid till synundersökning!
 
Och sen igår så var jag ute och sprang också. Shit vad duktigt! Haha, men det gick bra faktiskt. Konditionen har ökat sen första gången jag var ute.Så nu är det bara att ligga i och fortsätta. Fortfarande inga långa löparrundor men hade tänkt sätta som mål att springa 3km i skogen minst 1 gång i veckan. Och sen springa lite små runder resten av veckan bara för att hålla det igång. Sen får jag ju öka det med. Men nu i början i alla fall!
 
 
 
Deras söta katt som mammas bror hade. Lite halv läskig var den dock, haha.