New Glasses.

Mina glasögon har kommit nu! Så nu kan mina ögon bli trötta utan att det ska skava i ögonen, kan gå och lägga mig och somna vart jag vill, hur jag vill och när jag vill! Haha, okej.. nej men tänker ha linser också. Men skönt att kunna byta av liksom och ha lite olika! För ibland är jag så jävla trött på linserna att jag knappt orkar gå upp på morgonen.. typ.
 
Men igår så var jag ute med Therese med, planen var först en lugn kväll på någon krog typ. Men blev party på excet istället, och jag var I n t e fest klädd för fem öre. Så kände mig lite... att jag simma mot strömmen, one of a kind, lite som att jag inte brydde mig. Var liksom munktröja, t-shirt och så glasögonen liksom. Haha, men det var sjukt kul ändå faktiskt. Fast lite segt idag eftersom jag ska jobba nu 11:00 - 17:00 och sen direkt till Johanna som fyller 22 och fira henne hemma hos henne. Och nu går min buss om 20 min så ska klä på mig och så snabbt som satan. BYE